Do zadań stanowiska ds. Planowania Przestrzennego i Budownictwa należy prowadzenie spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, a także budownictwem, a w szczególności spraw dotyczących:
1) przygotowywania materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
2) koordynacji i obsługi działów związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
3) przygotowywania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4) przygotowywania planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawania odpisów i wypisów,
5) prowadzenia i aktualizacji rejestru planów zagospodarowania przestrzennego,
6) oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowywania wyników tej oceny oraz analizy wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego,
7) rozliczeń finansowych wynikających z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego,
8) ustaleń warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
9) prowadzenia ewidencji decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
10) rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowania ich zogodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
11) prawa geologicznego i górniczego,
12) dokonywania zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
1) przygotowywania materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
2) koordynacji i obsługi działów związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
3) przygotowywania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4) przygotowywania planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawania odpisów i wypisów,
5) prowadzenia i aktualizacji rejestru planów zagospodarowania przestrzennego,
6) oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowywania wyników tej oceny oraz analizy wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego,
7) rozliczeń finansowych wynikających z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego,
8) ustaleń warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
9) prowadzenia ewidencji decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
10) rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowania ich zogodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
11) prawa geologicznego i górniczego,
12) dokonywania zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Brygida Przybyła |
Data wprowadzenia: | 2003-09-23 00:00:00 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2019-11-28 14:51:59 |
Ilość wyświetleń: | 4595 |