Nadanie numeru dla nieruchomości
Podstawa prawna
•Art. 47a ust. 1 pkt 1 i ust. 5 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. 2020, poz. 2052 z późn. zm.),
• Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09.01.2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. 2012 r., poz. 125)
Wymagane dokumenty
1. Wniosek.
2. Załączniki:
a) w przypadku, gdy wniosek dotyczy budynku wybudowanego:
- mapa z wrysowanym budynkiem,
- Zaświadczenie Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy
b. w przypadku, gdy wniosek dotyczy budynku będącego w trakcie budowy:
- kopia ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę
- mapa z wrysowanym budynkiem (projekt zagospodarowania działki)
Formularz wniosku
Dostępny w Biurze Obsługi Interesanta
Miejsce wykonania usługi
Referat Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Zarządzania Kryzysowego (biuro nr 14)
Tel. 68 3848521 wew. 21
Opłaty
Nie pobiera się opłat.
Czas realizacji usługi
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Sposób wykonania usługi
Wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta. Wnioskodawca zostanie poinformowany drogą pocztową o nadanym numerze nieruchomości.
Powiadomione zostaną również odpowiednie organy.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje odwołanie.
Uwagi
Brak.