Siedlec, dnia 2 marca 2009 r.
Nr GKOŚ.III.702.25-4/2004/2009 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473 ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Budowa drogi Mała Wieś – Wielka Wieś II etap” Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej relacji Mała Wieś – Wielka Wieś od km 0+000 do km 0+665 zgodnie z załączoną do specyfikacji ogólną charakterystyką obiektu oraz załączonym przedmiarem robót. CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 13, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi. W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą „zero-jedynkową” (spełnia/nie spełnia). W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: Termin wykonania zamówienia: 29 maja 2009 r. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: najniższa cena – 100 % Termin i miejsce składania ofert: 24 marzec 2009 r. do godz. 9.30 Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1 Termin otwarcia ofert : 24 marzec 2009 r. godz. 10.00 Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Data zamieszczenia ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 2 marzec 2009 r. Wójt Gminy Siedlec Adam Cukier
Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
Warunki udziału w postępowaniu: