Wydawanie zaświadczeń.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1397z późn. zm.)

Wymagane dokumenty

  • Wniosek

  • Dowód osobisty


Formularz wniosku

Formularz podania dostępny w Biurze Obsługi Interesanta.

Miejsce wykonania usługi

Referat Spraw Obywatelskich - Urząd Stanu Cywilnego

Tel. 68 3848521 wew. 22


Opłaty

17 zł za wydanie zaświadczenia


Opłatę należy uiścić na konto UG w BS Siedlec nr 58 9660 0007 0000 0606 0200 0001, a dowód wpłaty przedłożyć razem z wnioskiem. Opłaty można dokonać również w Biurze Obsługi Interesanta. 


Podstawa prawna – Ustawa z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1546 z późn. zm.)


Czas realizacji usługi

Bezzwłocznie


Sposób wykonania usługi

Wydanie zaświadczenia.

Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze decyzji administracyjnej.


Tryb odwoławczy

Od decyzji odmawiającej wydania zaświadczenia służy stronom odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu za pośrednictwem Wójta Gminy Siedlec w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.


Uwagi

Brak.