Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (Dz.U. z 2019 r., poz. 1397 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
-
Wniosek ze szczegółowym wyjaśnieniem czasu i okoliczności opuszczenia mieszkania
-
Oryginały dokumentów (do wglądu) potwierdzających fakty opisane w podaniu (np. sentencje wyroku rozwodowego, wyrok orzekający eksmisje, tytuł prawny do lokalu lub nieruchomości, itp.), których kserokopię należy dołączyć do podania
Formularz wniosku
Brak gotowego formularza – wniosek odręczny ze szczególnym wyjaśnieniem czasu i okoliczności.
Miejsce wykonania usługi
Referat Spraw Obywatelskich - Urząd Stanu Cywilnego
Tel. 0-68 3848521 wew. 22
Opłaty
10 zł za wydanie decyzji administarcyjnej.
Opłatę należy uiścić na konto UG w BS Siedlec nr 58 9660 0007 0000 0606 0200 0001, a dowód wpłaty przedłożyć razem z wnioskiem. Opłaty można dokonać w Biurze Obsługi Interesanta w formie bezgotówkowej (płatność kartą).
Podstawa prawna – Ustawa z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (Dz.U. 2020, poz. 1546 z póź. zm.) załącznik, część I pkt 53.
Czas realizacji usługi
W terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku, a sprawy skomplikowane powyżej 1 miesiąca.
Sposób wykonania usługi
Sprawa zostanie zakończona poprzez wydanie decyzji administracyjnej.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy stronom odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu za pośrednictwem Wójta Gminy Siedlec w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Uwagi
W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2003-08-08 00:00:00 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2021-03-09 10:19:42 |
Ilość wyświetleń: | 3704 |