Do zadań pracownika Sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno – techniczne, w szczególności:
1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
2) prowadzenie ewidencji korespondencji,
3) prowadzenie spraw jednostek pomocniczych – sołectw,
4) obsługa centrali telefonicznej i prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,
5) prowadzenie obsługi faxu,
6) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
7) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
8) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
9) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem kancelaryjnym oraz w druki akcydensowe,
10) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
11) prowadzenie ewidencji: delegacji służbowych,
12) prowadzenie biblioteki zakładowej,
13) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych i wyposażenie pracowników w te materiały,
14) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
15) prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań.
1) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
2) prowadzenie ewidencji korespondencji,
3) prowadzenie spraw jednostek pomocniczych – sołectw,
4) obsługa centrali telefonicznej i prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,
5) prowadzenie obsługi faxu,
6) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
7) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
8) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
9) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem kancelaryjnym oraz w druki akcydensowe,
10) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
11) prowadzenie ewidencji: delegacji służbowych,
12) prowadzenie biblioteki zakładowej,
13) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych i wyposażenie pracowników w te materiały,
14) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
15) prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Brygida Przybyła |
Data wprowadzenia: | 2003-07-28 00:00:00 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2019-11-28 14:49:13 |
Ilość wyświetleń: | 5501 |