Zatwierdzenie podziału nieruchomości
Podstawa prawna
• Art. 93 ust. 1, art. 97 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2020, poz. 1990 ze zm.)
• Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268, poz. 2663)
Wymagane dokumenty
-
Protokół z przyjęcia granic,
-
Wypis z rejestru gruntów,
-
Kopia odpisu z księgi wieczystej,
-
Wykaz zmian gruntowych,
-
Mapa z zaznaczonym projektem podziału – 5-6 egzemplarzy.
Formularz wniosku
Dostępny w Biurze Obsługi Interesanta.
Miejsce wykonania usługi
Referat Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Zarządzania Kryzysowego (biuro nr 14)
Tel. 68 3848521, wew. 21
Opłaty
Zwolnione z pobierania opłaty skarbowej.
Czas realizacji usługi
30 dni od złożenia wniosku wraz z wymaganymi dokumentami
Sposób wykonania usługi
Wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta
Sprawdzenie dokumentów załączonych do wniosku; analiza przepisów prawa, wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie, za pośrednictwem Wójta Gminy Siedlec w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
Decyzja staje się ostateczna po upływie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronom postępowania, jeśli żadna z nich nie wniesie odwołania.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2009-12-08 09:23:07 |
Opublikował: | Marcin Czubkowski |
Data publikacji: | 2009-12-08 09:24:34 |
Ostatnia zmiana: | 2023-08-07 10:14:23 |
Ilość wyświetleń: | 3178 |