Siedlec, dnia 2 marca 2009 r.
Nr GKOŚ.III.702.25-4/2004/2009
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473
ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie zadania
pn. „Budowa drogi Mała Wieś – Wielka Wieś II etap”
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej relacji Mała Wieś – Wielka Wieś od km 0+000 do km 0+665 zgodnie z załączoną do specyfikacji ogólną charakterystyką obiektu oraz załączonym przedmiarem robót.
CPV 45000000-7 Roboty budowlane
CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 13, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą „zero-jedynkową” (spełnia/nie spełnia).
W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie.
- Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (co najmniej dwóch) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Termin wykonania zamówienia: 29 maja 2009 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %
Termin i miejsce składania ofert: 24 marzec 2009 r. do godz. 9.30
Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1
Termin otwarcia ofert : 24 marzec 2009 r. godz. 10.00
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- Lidia Żuchowska, tel.0-68 3848521 wew. 24,
- Czesław Basiński, tel. 0-68 3848521 wew. 24.
Data zamieszczenia ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 2 marzec 2009 r.
Wójt Gminy Siedlec
Adam Cukier