Siedlec, dnia 2 marca 2009 r.

Nr GKOŚ.III.702.25-4/2004/2009

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą

w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473

 

ogłasza

 

przetarg nieograniczony na wykonanie zadania

pn. „Budowa drogi Mała Wieś – Wielka Wieś II etap”

 

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej relacji Mała Wieś – Wielka Wieś od km 0+000 do km 0+665 zgodnie z załączoną do specyfikacji ogólną charakterystyką obiektu oraz załączonym przedmiarem robót.

 

CPV 45000000-7 Roboty budowlane

CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 13, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.


Warunki udziału w postępowaniu:

W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
     

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą „zero-jedynkową” (spełnia/nie spełnia).

 

W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie.
  2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (co najmniej dwóch) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

Termin wykonania zamówienia:  29 maja 2009 r.

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

najniższa cena – 100 %

 

Termin i miejsce składania ofert: 24 marzec 2009 r. do godz. 9.30

    Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1

 

Termin otwarcia ofert : 24 marzec 2009 r.  godz. 10.00

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

  • Lidia Żuchowska, tel.0-68 3848521 wew. 24,
  • Czesław  Basiński, tel. 0-68 3848521 wew. 24.

 

Data zamieszczenia ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 2 marzec 2009 r.

 

 

                                                                                 

                                                              Wójt Gminy Siedlec

                                                            Adam Cukier