Siedlec, dnia 23 października 2008 r.

RI.79/2008


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą

w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473


ogłasza


przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Przełożenie pokrycia dachowego na budynku

Szkoły Podstawowej w Kopanicy”.


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wymianie pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Kopanicy zgodnie z przedmiarem robót załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


CPV – 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne.


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych.


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ dostępna jest na stronie internetowej www.siedlec.bip.net.plw zakładce Przetargi.


Warunki udziału w postępowaniu:

W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu pokrycia dachu lub jego wymiany)oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).


W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie

  2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert.

  3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 wskażane wyżej roboty.

  4. Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp).


Pożądany termin wykonania zamówienia:do 31 grudnia 2008 r.


Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

najniższa cena – 100 %


Termin i miejsce składania ofert:13 listopada 2008 r. do godz. 9.30

Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1


Termin otwarcia ofert :13 listopada 2008 r. godz. 10.00

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:Witold Jasztal (tel.0-68 3848521 wew. 49)



Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23 października 2008 r.



Wójt Gminy Siedlec

/Adam Cukier/