RPI.III-704-6/2008

Siedlec, dnia 4 lutego 2008 r.


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą

w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473


ogłasza


przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Droga Reklinek”.


Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w Reklinku od 0+000 do km 0+920 zgodnie z ogólną charakterystyką obiektu i przedmiarem robót załączonymi do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


CPV 45000000-7 Roboty budowlane,

CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,

CPV 45200000-9 Roboty w zakresie inżynierii lądowej.


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.


Warunki udziału w postępowaniu:

W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie dróg) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).


W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie

  2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 wskażane wyżej roboty.

  4. Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3. roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp).


Pożądany termin wykonania zamówienia: do 16. maja 2008 r.


Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

najniższa cena – 100 %


Termin i miejsce składania ofert: 26. 02. 2008 r. do godz. 9.30

Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1


Termin otwarcia ofert : 26. 02. 2008 r. godz. 10.00

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

  • w sprawach merytorycznych – Czesław Basiński (tel.0-68 3848521 wew. 24)

  • w sprawach proceduralnych - Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)