Wójt Gminy Siedlec

ogłasza konkurs na stanowisko

Kierownika Zakładu Eksploatacji Urządzeń Komunalnych

w Siedlcu.

 

 

  1. Kandydat przystępujący do konkursu powinien spełniać  następujące wymagania:

 

-         wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne

-         udokumentowany okres zatrudnienia, w tym 4 lata na stanowisku kierowniczym

-         potwierdzony stan zdrowia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym

-         nie karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne

-         nie karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych ( Dz.U. z 2003 roku Nr 15, poz. 148 ze zm.)

 

    2 .Wymagania stawiane kandydatowi na stanowisko kierownika ZEUK

 

-         doświadczenie na podobnym stanowisku

-         umiejętność  podejmowania decyzji i zarządzania pracownikami

-         samodzielność  w działaniu

-         dysponowanie wiedzą umożliwiającą sprawne działanie zakładu

-         umiejętność pozyskiwania środków finansowych

-         znajomość zasad gospodarki komunalnej

-         gotowość podjęcia pracy od 1 kwietnia 2007 roku

 

  1. Oferta kandydata powinna zawierać: 

-         uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją

funkcjonowania i rozwoju zakładu

-         życiorys

-         dokumenty potwierdzające wykształcenie

-         oświadczenie, że kandydat nie był karany

-         dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje

-         list motywacyjny

-         zaświadczenie lekarskie

-         oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na  przetwarzanie

swoich danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych

(tekst jednolity – Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

 

    4. Oferty wraz z dokumentami należy składać lub przesłać do

       Urzędu Gminy Siedlec, 64 – 212 Siedlec ul. Zbąszyńska 17

       do 20 marca 2007 roku w zamkniętych kopertach z podanym                

       adresem zwrotnym i dopiskiem „konkurs”.

       Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez

       Wójta Gminy Siedlec.   

       O terminie przeprowadzenia konkursu powiadomimy telefonicznie

       lub pisemnie.

 

       Informacji udziela:

       Urszula Dach

       tel. ( 068 ) 3848521 wew. 32