Siedlec, dnia 7 lutego 2007 r.

Nr RPI.IV.7102-10/2007                         

             OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą

w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473

 

ogłasza

 przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. „Modernizacja ośrodka zdrowia w Kopanicy  i Siedlcu”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w ośrodkach zdrowia w Kopanicy i Siedlcu

zgodnie z załaczonym przedmiarem robót. 

CPV –  45453000-7    Roboty remontowe i renowacyjne 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.


Warunki udziału w postępowaniu:

W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych wewnątrz budynków) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
     

Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).

 

W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie
  2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert.
  3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 wskażane wyżej roboty).
  4. Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp).

 

Pożądany termin wykonania zamówienia:do 16 marca 2007 r.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

najniższa cena – 100 %

 Termin i miejsce składania ofert:16. 02. 2007 r. do godz. 9.30

   Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1

 Termin otwarcia ofert :16. 02. 2007 r.  godz. 10.00

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

  • w sprawach merytorycznych – Lidia Żuchowska (tel.0-68 3848521 wew. 24)
  • w sprawach proceduralnych - Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)