Siedlec, dnia 7 lutego 2007 r.
Nr RPI.IV.7102-10/2007
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro
Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473
ogłasza
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w ośrodkach zdrowia w Kopanicy i Siedlcu
zgodnie z załaczonym przedmiarem robót.
CPV – 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postepowaniu mogą wziąc udział wykonawcy spełniający warunki ubiegania się o zamówienie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych wewnątrz budynków) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione w oparciu o dokumenty, oświadczenia, wykazy przedłożone przez Wykonawców metodą „zero-jedynkową” (spełnia / nie spełnia).
W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie
- Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zawierający co najmniej 2 wskażane wyżej roboty).
- Dokumenty potwierdzające, iż wymienione w punkcie 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp).
Pożądany termin wykonania zamówienia:do 16 marca 2007 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %
Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- w sprawach merytorycznych – Lidia Żuchowska (tel.0-68 3848521 wew. 24)
- w sprawach proceduralnych - Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2007-02-08 10:37:40 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2007-02-08 10:44:22 |
Ilość wyświetleń: | 1259 |