Siedlec, dnia 31 stycznia 2007 r.

Nr RPI.IV.702 – 4/2007

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą

w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473

 

ogłasza

 

przetarg nieograniczony na wykonanie usług polegających na przeprowadzaniu podziałów geodezyjnych nieruchomości, sporządzaniu map do celów projektowych oraz wznawianiu granic nieruchomości.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia umieszczona jest na stronie internetowej www.siedlec.bip.net.pl . Siwz można pobrać również w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu.

 

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzaniu geodezyjnych podziałów nieruchomości, sporządzaniu map do celów projektowych oraz dokonywaniu wznowienia granic nieruchomości.

 

CPV   74274000-0 usługi sporządzania map

            74225000-2 usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe.

              
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a)      wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po dwie usługi z każdego rodzaju usług objętych zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie,

b)      osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie posiada wymagane uprawnienia do wykonywania usług objętych zakresem zamówienia.

3.      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą „zero-jedynkową” (spełnia/nie spełnia).

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1.     Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy ( wg załącznika nr 2 do siwz);

2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

3.       Upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami , o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej;

4.         Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę, odpowiadających charakterowi zamówienia, zawierający co najmniej po 2 usługi, o których mowa w punkcie VI 2a (wg zał. nr 3 do siwz);.

5.         Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane z należytą starannością.

6.       Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania usług objętych zakresem zamówienia.


Termin wykonania zamówienia:  

O      sporządzanie map – 2 miesiące od złożenia zlecenia

O      przeprowadzanie podziałów – 3 miesiące od złożenia zlecenia

O      wznawianie granic nieruchomości – 3 miesiące od złożenia zlecenia

O      czas trwania umowy – od dnia podpisania do dnia 31 grudnia 2007 r. z zastrzeżeniem, że zlecenia złożone do dnia 31 grudnia 2007 r. zostaną wykonane zgodnie z umową.

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

najniższa cena – 100 %

 

Termin i miejsce składania ofert: 13. 02. 2007 r. do godz. 9.30

    Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1 (sekretariat)

 

Termin otwarcia ofert: 13. 02. 2007 r.  godz. 10.00

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

  • Agnieszka Kasperczak (tel.0-68 3848521 wew. 26)
  • Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)