Siedlec, dnia 23 stycznia 2007 r.

Nr RPI.731-1/2007


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 068 3848521, fax. 068 3848473

ogłasza


przetarg nieograniczony na sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej www.bip.siedlec.pl; siwz można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14 lub kierując wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu.

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu zgodnie z zasadami określonymi w odpowiednich przepisach prawa dla wniosków o wydanie przedmiotowych decyzji, które wpłyną do Urzędu Gminy Siedlec w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2007 r.
Przewiduje się konieczność sporządzenia ok. 150 projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Zamawiający zastrzega, że oszacowana ilość projektów decyzji może ulec zmianie w zależności od ilości złożonych wniosków.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

CPV: 74252000-0 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi na sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,
b) osoba (osoby), która będzie sporządzała projekty decyzji jest (są) wpisana na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą „zero-jedynkową” (spełnia/nie spełnia).
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy ( wg załącznika nr 2 do siwz);
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
3. Upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami , o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej;
4. Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę, odpowiadających charakterowi zamówienia, zawierający co najmniej 2 usługi, o których mowa w punkcie VI 2a (wg zał. nr 3 do siwz);.
5. Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane z należytą starannością.
6. Zaświadczenie o wpisie na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów.

Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia, tj. sporządzenie poszczególnego projektu decyzji wynosi 10 dni od daty przekazania wniosku. Realizacja zamówienia obejmuje sporządzenie projektów decyzji dla wniosków, które wpłyną do Urzędu Gminy w Siedlcu od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia 30 września 2007 r.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %

Termin i miejsce składania ofert: 6 lutego 2007 r. do godz. 9.30
Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1

Termin otwarcia ofert: 6 lutego 2007 r. godz. 10.00
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- Agnieszka Kasperczak (tel.0-68 3848521 wew. 26)
- Joanna Utrata (tel. 0-68 3848521 wew. 25)