Siedlec, dnia 18.09.2013 r.

Nr GKOŚ.702.25.2.2013

ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO



Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), niniejszym informuję, iż prowadzone przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą w Siedlcu przy ulicy Zbąszyńskiej nr 17 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa ul. Kwiatowej w miejscowości Kopanica” zostało unieważnione.



Uzasadnienie faktyczne:


W wyżej wymienionym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:


Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych.


Zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania faksem lub e-mailem niniejszego pisma.


Otrzymują:

  1. INFRAKOM”, Przedsiębiorstwo

Usługowo-Budowlane, Sp. z o.o.

ul. Słodowa 1, 64-200 Wolsztyn

  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych,

Sp. z o.o., ul. Akacjowa 1

64-224 Świetno

3. a/a




Sprawę prowadzi: Lidia Żuchowska

tel. 68 3848521 wew. 24