Siedlec, dnia 21 marca 2012 r.
Nr GKOŚ.702.11.2012
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą
w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 68 3848521, fax. 68 3848473
ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie zadania
pn. „Równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlec”.
Przedmiotem zamówienia jest równanie dróg gruntowych wraz z wałowaniem (wałowanie tylko wyznaczonych przez Zamawiającego odcinków: drogi wewnętrzne utwardzone tłuczniem do 40 km, tj. około 200 godz.) na terenie Gminy Siedlec w roku 2012.
Zakres zamówienia obejmuje:
-
równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlec za pomocą równiarki samojezdnej w terminach określonych przez Zamawiającego, w sprzyjających warunkach (nie może być za sucho lub za mokro),
-
zakres robót i odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym zamówieniem obejmuje:
-
właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót,
-
ubezpieczenie robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
CPV 45500000-2 Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 13, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed terminem składania ofert co najmniej jedną usługę w zakresie:
- równania i wałowania dróg o wartości w danym roku co najmniej 25.000,00 zł brutto,
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym:
a) dysponowanie co najmniej 2 równiarkami i 1 walcem,
za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający:
a) dysponowanie co najmniej jednym operatorem równiarki posiadającym dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi równiarki,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1,
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2,
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1) Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3,
d) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem – załącznik nr 4,
e) pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt 1 ppkt c niniejszej specyfikacji.
3. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty, należy dołączyć następujące dokumenty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze to usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5,
na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać wykonanie, co najmniej jednej usługi w zakresie: równania i wałowania dróg o wartości w roku co najmniej 25.000,00 zł brutto,
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6,
na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej jednym operatorem równiarki posiadającym dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi równiarki,
c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 2 równiarkami i 1 walcem,
c) oświadczenie, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wskazane w Wykazie osób, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 7.
Termin wykonania zamówienia: 31 grudnia 2012 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %
Termin i miejsce składania ofert: 29 marca 2012 r. do godz. 9.00
Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1 (sekretariat).
Termin otwarcia ofert : 29 marca 2012 r. godz. 9.30, sala narad - pokój nr 24.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
-
Lidia Żuchowska, tel. 68 3848521 wew. 24.
Data zamieszczenia ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 21 marca 2012 r.
ZATWIERDZAM:
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Czubkowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Czubkowski |
Data wprowadzenia: | 2012-03-21 12:20:20 |
Opublikował: | Marcin Czubkowski |
Data publikacji: | 2012-03-21 12:23:23 |
Ostatnia zmiana: | 2012-03-21 12:23:33 |
Ilość wyświetleń: | 1114 |