Siedlec, dnia 21 marca 2012 r.

Nr GKOŚ.702.11.2012



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


Zamawiający: Gmina Siedlec reprezentowana przez Wójta Gminy Siedlec z siedzibą

w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, tel. 68 3848521, fax. 68 3848473


ogłasza


przetarg nieograniczony na wykonanie zadania

pn. „Równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlec”.


Przedmiotem zamówienia jest równanie dróg gruntowych wraz z wałowaniem (wałowanie tylko wyznaczonych przez Zamawiającego odcinków: drogi wewnętrzne utwardzone tłuczniem do 40 km, tj. około 200 godz.) na terenie Gminy Siedlec w roku 2012.

Zakres zamówienia obejmuje:

  • równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlec za pomocą równiarki samojezdnej w terminach określonych przez Zamawiającego, w sprzyjających warunkach (nie może być za sucho lub za mokro),

  • zakres robót i odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym zamówieniem obejmuje:

  1. właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót,

  2. ubezpieczenie robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.



CPV 45500000-2 Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 13, osobiście lub złożyć wniosek o jej wydanie na adres Urzędu lub nr faksu. SIWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.siedlec.bip.net.pl w zakładce Przetargi.


Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności dotyczące:


1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień,

2) posiadania wiedzy i doświadczenia:

za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed terminem składania ofert co najmniej jedną usługę w zakresie:

- równania i wałowania dróg o wartości w danym roku co najmniej 25.000,00 zł brutto,

z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym:

a) dysponowanie co najmniej 2 równiarkami i 1 walcem,

za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający:

a) dysponowanie co najmniej jednym operatorem równiarki posiadającym dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi równiarki,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku.

Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.



Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:


1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1,

b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2,

c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1) Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3,

d) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem – załącznik nr 4,

e) pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.


2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt 1 ppkt c niniejszej specyfikacji.


3. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty, należy dołączyć następujące dokumenty:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze to usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5,


na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać wykonanie, co najmniej jednej usługi w zakresie: równania i wałowania dróg o wartości w roku co najmniej 25.000,00 zł brutto,

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6,


na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej jednym operatorem równiarki posiadającym dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi równiarki,

c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.


na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej 2 równiarkami i 1 walcem,


c) oświadczenie, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wskazane w Wykazie osób, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 7.



Termin wykonania zamówienia: 31 grudnia 2012 r.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

najniższa cena – 100 %


Termin i miejsce składania ofert: 29 marca 2012 r. do godz. 9.00

Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1 (sekretariat).


Termin otwarcia ofert : 29 marca 2012 r. godz. 9.30, sala narad - pokój nr 24.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

  • Lidia Żuchowska, tel. 68 3848521 wew. 24.


Data zamieszczenia ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 21 marca 2012 r.




ZATWIERDZAM: